15 kilogramów nadwagi w jeden miesiąc, czyli szybkie i skuteczne odchudzanie

15-kilogramowa nadwaga to spore zaniedbanie organizmu. Tak duża ilość tłuszczu to nie tylko defekt o charakterze kosmetycznym, to także spore zagrożenie dla zdrowia.

Odchudzanie w miesiąc, czyli jak szybko schudnąć?

Wydawać by się mogło, że odchudzanie to proces, który przychodzi łatwo, szybko i przyjemnie. Wszak, w telewizji i radio co chwilę można usłyszeć lub zobaczyć reklamę „złotych środków”, które rzekomo gwarantują szybką redukcję zbędnych kilogramów. Niestety, niewiele ma to wspólnego z prawdą.

W rzeczywistości odchudzanie to wymagający, czasochłonny i mocno absorbujący proces, którego realizacja w miesiąc jest niemożliwa. Przynajmniej, jeśli chodzi o tak dużą nadwagę.

15 kilogramów – realny czas odchudzania

Chcesz zrzucić naście kilogramów? Przy odpowiedniej samodyscyplinie, zaangażowaniu i determinacji jesteś w stanie zrobić to w ciągu około 90 dni. Trzy miesiące to okres w pełni wystarczający. Przy czym jednak musisz pamiętać, że założenia dietetyczne będziesz musieć realizować także po zakończonej redukcji. W przeciwnym wypadku dopadnie Cię efekt jojo.

Trzymiesięczny plan odchudzający – o co musisz zadbać?

Odchudzanie można podzielić na trzy kluczowe procesy, a mianowicie – dietę, trening i suplementację. Aby redukować średnio pięć kilogramów na miesiąc musisz zadbać o wszystkie te rzeczy jednocześnie.

Jeśli chodzi o dietę odchudzającą to ta powinna być zbilansowana i pełnowartościowa. Jakiekolwiek głodówki nie wchodzą w grę, gdyż niosą za sobą niebezpieczeństwo dla zdrowia.

Z kolei w przypadku treningu, najefektywniejsze okazują się być ćwiczenia o charakterze aerobowym. Tzw. Aerobik to forma ćwiczeń, która daje maksymalną efektywność.

Suplementacja powinna być realizowana w oparciu o sprawdzone preparaty (niekoniecznie te, reklamowane w telewizji). Wykorzystaj środki zawierające przebadane, skuteczne substancje, takie jak: błonnik, kwas hydroksycytrynowy, kwas chlorogenowy.

Pamiętaj: tempo odchudzania regulowane jest przez organizm. Nie w każdym przypadku możliwa jest tak szybka redukcja.

Nasza propozycja suplementacji: Green Barley Plus

Zielony jęczmień to jeden z najpopularniejszych suplementów diet na odchudzanie. Stosowany jest jako wsparcie dla układu trawiennego, gdyż pozwala poprawić przemianę materii oraz ograniczyć apetyt.

Jednym z topowych produktów bazujących na zielonym jęczmieniu jest Green Barley Plus. Wzbogacany jest garcynią kambodżańską, co dodatkowo zwiększa efektywność spalania tłuszczu. Czy faktycznie jest tak skuteczny jak zapewnia producent? Odpowiedzi na te pytanie poszukaliśmy na popularnych forach i portalach traktujących o zdrowiu i urodzie.

Green Barley Plus – opinie

Zielony jęczmień w tabletkach, a konkretniej Green Barley Plus zastosowałem przed trzema miesiącami. Początkowo efektywność była nijaka. Z czasem jednak tempo odchudzania wzrosło, co finalnie pozwoliło zredukować tłuszcz o jakieś 11 kilogramów. Z całą pewnością jestem zadowolony. ~ Kajto,

Generalnie, stosowanie zielonego jęczmienia w formie tabletek Green Barley Plus to był wymysł mojej żony. Jednak, jak się okazało – całkiem ciekawy wymysł. Wszak, pozwolił mi schudnąć 7 kilogramów w niespełna dwa tygodnie. Zauważcie, że nie stosowałem diety. Stąd też, naprawdę byłem zaskoczony tempem tej redukcji. ~ Jaro7

Green Barley Plus w moim przypadku był skuteczny, ale nie aż tak jak w innych przypadkach. Nie schudłam 10 kilogramów w miesiąc. Pozbyłam się zaledwie 3 kilogramów. Dużo? Mało? Zależy kto czego oczekuje. Nie stosowałam diety. ~ Marionetka33

Odchudzanie z zielonym jęczmieniem (tabletki green barley plus) to był strzał w 10-tkę. Udało się schudnąć do wagi wynoszącej 55 kilogramów (startowa – 72 kilogramy) w ciągu 3,5 miesiąca. Zastosowałam dietę 1800 kcal + codzienne aeroby 25 minut. Także jako uzupełnienie odchudzania, zielony jęczmień sprawdza się naprawdę doskonale. ~ Rahimka