Czterotygodniowy plan odchudzania – jak schudnąć w 30 dni?

Borykasz się z nadwagą? Chcesz schudnąć, ale nie wiesz jak powinien wyglądać Twój plan odchudzania? Świetnie trafiłeś/aś. Przedstawiamy czterotygodniowy plan na odchudzanie. Dzięki niemu pozbędziesz się tłuszczu z okolic ud, pośladków oraz nadwagi.

Odchudzanie to proces, którego realizacją trudni się niemal 30% społeczeństwa. Przedstawiany jest jako wymagające zadanie. Wszak, należy zadbać o dietę i aktywność fizyczną. Czy jednak jest to konieczne? Czy można schudnąć bez radykalnych zmian w odżywianiu i aktywności fizycznej? Czy stosując tylko suplementy diet można schudnąć?

Odchudzanie – łatwe, szybkie i przyjemne?

Brzmi niewiarygodnie? Otóż, wielu osobom, które schudły odchudzanie nie kojarzy się tak negatywnie. Można bowiem schudnąć nie stosując diety 1000 kcal, czy planu treningowego wymuszającego kilka godzin wylewania potów na siłowni.

Zmiany w sposobie odżywiania oczywiście muszą zajść, ale nie wymaga się tak radykalnych posunięć. Skuteczna dieta to taka, która dostarcza około 2000-2200 kcal. Czyli naprawdę nie mało. Kluczowe jest jednak to, aby zawierała produkty niezbędne. Co to oznacza? Musimy jedynie zrezygnować z kilku rzeczy, a konkretniej: słodyczy, fast-foodów, słodkich napojów i sosów. Cała reszta może zostać nietknięta! Warto przy tym zadbać, by dieta była regularna – co oznacza, że pory posiłków powinny być stałe.

Jeśli zaś chodzi o trening, to nie jest on wymagany. Wystarczy zwiększyć ilość ruchu w naturalny sposób, tj. codziennie uprawiać jakiś sport lub uczestniczyć w aktywnej rekreacji – np. jeździe na rowerze.

Jazda na rowerze na odchudzanie

Jednym z najefektywniejszych form odchudzania jest jazda na rowerze. Nie obciążająca stawów forma aktywności fizycznej to niezwykle efektywny sposób na pozbycie się zbędnych kilogramów.

Aby jazda na rowerze była maksymalnie efektywna należy jeździć w tempie oscylującym w granicach około 15-20 km/h po równym, niewyboistym terenie. Zapewni to optymalny, jednostajny wysiłek. Ilość spalanych kalorii w trakcie takowego wysiłku to około 300-600.

Jazda na rowerze prócz właściwości odchudzających jest także świetnym pomysłem na poprawę zdrowia i sił witalnych. Za sprawą regularnej jazdy na rowerze pozbędziemy się żylaków i zatorów, poprawimy pracę układu oddechowego i samopoczucie.

Dieta – kilka minut dłużej w kuchni

Zmiana stylu życia obejmować powinna również odżywianie. Twoja dieta nie musi być radykalną głodówką. Wystarczy, że zbilansujesz posiłki i zaczniesz odżywiać się z nieco większą regularnością. To absolutnie wystarczy, by schudnąć. Dieta na odchudzanie powinna zawierać około 5-6 posiłków. Stałe pory będą sprzyjać redukcji wagi.

Możesz skorzystać zarówno z gotowych rozwiązań, jak i samemu stworzyć skuteczny jadłospis na odchudzanie. Istotnym jest jednak to, aby dieta była dopasowana – odpowiednio zbilansowana. Wszak, inaczej będzie wyglądać jadłospis osoby aktywnej, a inaczej osoby prowadzącej siedzący tryb życia.

Suplementy diet

Opcjonalnie możesz również wykorzystać suplementy diet. Zalecamy jednak wybór sprawdzonych, pozytywnie opiniowanych preparatów. Wszak, spora liczba dostępnych tabletek i proszków jest po prostu nieskuteczna.

Pamiętaj, że suplementy nie stanowią substytutu diety. Są jedynie jej dodatkiem i tak właśnie powinniśmy je traktować.

My proponujemy sprawdzoną, niekomercyjną markę – Green Barley Plus, czyli kompozycję zielonego jęczmienia i garcynii kambodżańskiej.

Oba produkty zostały wielokrotnie przebadane. Udowodniono, że ich skuteczność stoi na bardzo wysokim poziomie.

Green Barley Plus gwarantuje:

  • Przyśpieszenie metabolizmu o kilkanaście procent.
  • Zwiększenie procesów katabolicznych o kilkadziesiąt procent.
  • Poprawę samopoczucia.
  • Zwiększenie ilości energii.
  • Poprawę odporności.