Jak schudnąć bez ćwiczeń? Czy to jest możliwe?

Jesteś zdecydowana i chcesz zmienić swoją figurę, ale nie masz zamiaru ćwiczyć. Pragniesz schudnąć, ale nie masz w sobie aż tyle motywacji, by biegać lub chodzić na siłownię.

Czy zatem można schudnąć bez ćwiczeń? Oczywiście, że tak. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że proces odchudzania nieco się wydłuży. Dodatkowo, nie uzyskamy „fit”-sylwetki, bowiem ta wymaga stymulacji mięśni i ich rozwoju.

Jak schudnąć bez ćwiczeń?

Jedyną słuszną drogą odchudzania się bez ćwiczeń jest realizacja planu dietetycznego. W Internecie jest mnóstwo „gotowców” z których można jak najbardziej skorzystać. Trzeba jednak pamiętać, że nie każda dieta jest zdrowa i bezpieczna. Najlepiej korzystać z takich, które podpisane są imieniem i nazwiskiem dietetyka.

Jeśli żadna z diet nie spełnia do końca Twoich oczekiwań (preferencje kulinarne/pory posiłków/objętość itd) możesz pokusić się o stworzenie własnego jadłospisu. Wystarczy poznać kilka podstawowych zasad, by stworzyć skuteczną dietę odchudzającą:

  • dieta powinna składać się z 5-6 posiłków
  • wraz z każdym kolejnym posiłkiem ilość węglowodanów powinna maleć
  • bilans kaloryczny/odżywczy powinien być dostosowany do jednostki (w zależności od indywidualnych uwarunkowań i trybu życia)
  • ilość spożywanej wody: minimum 2-3 litry/dobę

Polecamy wykorzystywać gotowe posiłki dietetyczne, bowiem zazwyczaj oparte są one na pełnowartościowym białku i węglowodanach złożonych.

Bez treningu, ale aktywnie

Nie musisz trenować by zmusić własny organizm do zwiększenia zapotrzebowania na energię. Długie spacery w dobrym towarzystwie to może być prawdziwa przyjemność. Podobnie zresztą – przetańczona noc na imprezie, czy długi seks. W każdym z wyżej wymienionych przypadków organizm spala sporo kalorii – warto o tym pamiętać.

Jeśli jednak chcemy by efekty przychodziły szybciej, warto pomyśleć o dodatkowych ćwiczeniach. To znacznie przyśpieszy proces, a wymaga naprawdę niewielkich sił. Czym jest bowiem 30 minut biegania każdego dnia w walce o szczupłą sylwetkę?

Bez ćwiczeń i diety, ale za to z dobrym suplementem?

Rozwój cywilizacyjny niesie za sobą wiele różnych „skutków” ubocznych. Bez wątpienia, jednym z nich jest nadwaga, która uważana jest przez wielu za chorobę XXI wieku. To przypadłość, która dosięga niemal 40% Polskiej społeczności.

Rozwiązaniem problemu może być Garcinia Cambogia – suplement diety, który robi prawdziwą furorę za oceanem. Ten niezwykle skuteczny preparat staje się również popularny w naszym kraju. Co stoi za tajemnicą skuteczności kambodżańskiej garcynii? Czy preparat ten jest w pełni bezpieczny?

Kwas hydroksycytrynowy – aktywny składnik garcynii

Bardzo wysoka skuteczność i pozytywne opinie to wynik przede wszystkim właściwości kwasu hydroksycytrynowego, który:

  • nasila transport kwasów tłuszczowych do mitochondriów
  • nasila proces termogenezy
  • obniża poziom złego cholesterolu w organizmie
  • obniża poziom trójglicerydów w organizmie
  • obniża ciśnienie tętnicze

W dużym uproszczeniu, kwas hydrokscytrynowy to jeden z najlepszych „hamulców” apetytu i łaknienia. Garcynia kambodżańska sprawia, że jednostka odczuwa nasycenie, przez co ogranicza swoje porcje.

Podczas termogenezy ciała zużywa energię, co może skutkować ujemnym bilansem energetycznym (pożądany efekt przy odchudzaniu). Ponadto, garcynia cambogia to znakomity suplement dla układu krążenia – zapobiega miażdżycy i innym chorobom tego typu.

Garcynia Cambogia, a opinie na temat skutków ubocznych

W Internecie można znaleźć wiele różnych publikacji na temat kambodżańskiej garcynii. Opinie na temat produktu są mocno podzielone: jedni uważają, że nie ma lepszego suplementu, drudzy zaś wspominają o możliwych skutkach ubocznych.

Garcinia Cambogia to niezwykle silny preparat, który wywołuje poważne zmiany w organizmie. To z kolei wiąże się z reakcjami, które w zależności od indywidualnych predyspozycji mogą być naprawdę bardzo różne.

U niektórych pacjentów mogą wystąpić bóle brzucha, biegunki i inne drobne dolegliwości. W takim przypadku należy zaprzestać suplementacji i skonsultować się z lekarzem. Wszak, niedogodności mogą wynikać z silnego działania (sporych zmian w organizmie) lub uczulenia na jakiś składnik.